Termeni si Conditii

FRAHER este o societate comerciala organizata in conformitate cu legislatia din Romania si cu legislatia Uniunii Europene si care activeaza pe piata distributiei si comertului de produse alimentare, oferind clientilor un portofoliu divers de furnizori de produse alimentare.

SITE-ul www.fraher.ro, denumit in continuare “FRAHER.ro”, este administrat de societatea comerciala SC FRAHER RETAIL S.R.L. (denumita in continuare «FRAHER» sau «Compania»), cu sediul in Str. Isaccei nr. 115, Judetul Tulcea, Romania, avand CUI 24632756 si numar de inregistrare la Registrul Comertului J36/677/2008.

Navigarea pe SITE-ul www.fraher.ro urmata de plasarea unei COMENZI la distanta echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea DOCUMENTULUI Termeni si Conditii de catre CLIENT.

 

FRAHER isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment CONTINUTUL website-ului, precum si Termenii si Conditiile, notificand CLIENTUL prin afisarea pe website a ultimei actualizari.

 

Orice modificari care afecteaza intr-o masura semnificativa CLIENTUL in relatie cu FRAHER sau eventuale modificari aduse activitatilor de prelucrare a datelor cu caracter personal ale CLIENTULUI, pot fi notificate acestuia sub forma unui e-mail, SMS sau mesaj afisat pe website, in masura in care acesta din urma a fost de acord cu aceasta modalitate de informare.

Prezentul DOCUMENT Termeni si Conditii se aplica COMENZILOR efectuate la distanta prin intermediul SITE-ului www.fraher.ro.

  1. Definitii

CONTINUT are urmatoarea definitie reprezentand:

– toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic (laptop, tableta, smartphone);

– continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre FRAHER prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

– orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al FRAHER UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contact, specificate sau nu de catre acesta;

– informatii legate de produsele, SERVICIILE si/sau tarifele practicate de FRAHER intr-o anumita perioada;

– informatii legate de produsele, SERVICIILE si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care FRAHER are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

– date referitoare la compania FRAHER, sau alte date privilegiate ale acesteia;

CLIENT, persoana fizica sau persoana juridica care a realizat cel putin o achizitie de produse FRAHER;

CAMPANIE, actiunea de a expune in scop comercial si de promovare a PRODUSELOR/SERVICIILOR companiei, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul SITE-ului si prin intermediul paginii de Facebok sau a paginilor din alte retele de socializare, un numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre FRAHER;

CONTRACT LA DISTANTA conform legii, reprezinta orice contrat incheiat intre FRAHER si CLIENT fara prezenta fizica simultana a celor doua parti, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta; Termeni si Conditiile de pe website impreuna cu Politicile din cadrul sectiunii juridice reprezinta «Contractul» incheiat de FRAHER cu CLIENTUL care plaseaza o COMANDA prin apel telefonic accesand lista de produse disponibila in cadrul SITE-ului;

COMANDA reprezinta un proces electronic disponibil CIENTULUI prin telefon sau direct de pe website, ce intervine ca forma de comunicare intre FRAHER in calitate de VANZATOR si CLIENT prin care acesta din urma isi exprima intentia de a achizitiona anumite PRODUSE si/sau SERVICII aferente, efectuand plata acestora la livrare sau, daca este cazul, in avans prin mijloacele online implementate.

CONFIRMAREA COMENZII reprezinta un mesaj (SMS / e-mail) primit de catre CLIENTUL care a plasat o comanda pe SITE si care contine detaliile comenzii plasate cu privire la caracteristicile produsului(lor) comandat(e) si a pretului ramas de achitat in functie de modalitatea de plata aleasa de CLIENT. Transmiterea mailului de confirmare a COMENZII reprezinta din punct de vedere legal, momentul incheierii contractului la distanta intre FRAHER si CLIENT si respectiv acceptarea comenzii de catre FRAHER;

NEWSLETTER/ALERTA (COMUNICARI COMERCIALE) mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra PRODUSELOR, SERVICIILOR si/sau promotiilor desfasurate de catre FRAHER intr-o anumita perioada;

WEBSITE/SITE reprezinta SITE-ul localizat la adresa www.fraher.ro;

SERVICIU, reprezinta serviciul de comert la distanta desfasurat prin acordarea posibilitatii CLIENTILOR de a comanda PRODUSE si/sau SERVICIILE aferente folosind mijloace de comunicare la distanta;

TRANZACTIE incasare de la CLIENT sau rambursare catre acesta a unei sume rezultate din vanzarea unui produs/prestarea unui serviciu de catre FRAHER, inclusiv si daca este cazul, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre FRAHER, indiferent de modalitatea prin care este realizata livrarea COMENZII;

UTILIZATOR Persoana fizica (sau juridica) care are sau obtine acces la CONTINUT, prin folosirea unui mijloc de comunicare (electronic, telefonic) si nu a plasat nicio COMANDA pe SITE.

VANZATOR este societatea comerciala FRAHER RETAIL S.R.L., avand CUI 24632756.

  1. General

2.1. Prin folosirea SITEULUI/CONTINUTULUI/SERVICIULUI, UTILIZATORUL sau CLIENTUL este responsabil pentru consecintele care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, UTILIZATORUL sau CLIENTUL raspunde pentru orice dauna materiala, intelectuala, electronica sau de orice alta natura produsa SITEULUI, CONTINUTULUI, SERVICIULUI, FRAHER sau oricarui tert cu care FRAHER are incheiat un contract valabil, in conformitate cu legislatia in vigoare.

2.2. In cazul in care UTILIZATORUL sau CLIENTUL nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul acordat pentru prezentul DOCUMENT care reglementeaza cadrul activitatii comerciale a FRAHER in relatie cu acesta:

2.2.1. UTILIZATORUL sau CLIENTUL are dreptul si posibilitatea de a transmite o solicitare scrisa, informand FRAHER ca nu este de acord cu: accesul la SITE/CONTINUT/SERVICIU, alte servicii sau produse oferite de FRAHER prin intermediul SITE-ului, primirea newslettere-lor/alertelor de orice fel si/sau a comunicarilor din partea FRAHER de orice natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc). FRAHER va raspunde CLIENTULUI in cel mai scurt termen posibil, dar in cel mult 14 zile de la data primirii solicitarii, in functie de solicitarea transmisa, complexitatea acesteia si posibilitatea legala de a o realiza, in acord cu CLIENTUL. Pentru solicitari privind prelucrarea datelor cu caracter personal, termenul de raspuns stabilit de Regulamentul General privind Protectia Datelor este de cel mult o luna (uzual 30 de zile) da la data primirii solicitarii. 

2.3. CLIENTUL poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau de a accepta DOCUMENTUL, in forma disponibila in acel moment.

2.4. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art. 2.3, CLIENTUL poate contacta FRAHER, sau poate sa foloseasca legaturile din CONTINUTUL accesat pe SITE-ul FRAHER destinate acestui scop.

2.5. Acest SITE este adresat UTILIZATORILOR persoane fizice care au implinit cel putin 18 ani si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre FRAHER, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii.

2.6. La aceasta data, posibilitatea de a comanda online este disponibila numai persoanelor cu domiciliul in Tulcea, Braila, Ialomita, Calarasi si Constanta sau in zonele expres indicate pe SITE pentru livrare.

2.7. Devenind CLIENT, FRAHER va considera ca persoana intruneste conditiile sus mentionate. CLIENTUL are dreptul de a interveni oricand pentru a informa compania cu privire la actualizarea acestor conditii in cazul in care apar modificari.

  1. CONTINUT

3.1. CONTINUTUL, astfel cum este definit mai sus, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau CONTINUT multimedia prezentate pe SITE, sunt proprietatea exclusiva a FRAHER sau a administratorului acestuia, fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

3.2. UTILIZATORULUI, CLIENTULUI sau a altui tert interesat nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui CONTINUT in orice alt context decat cel original intentionat de FRAHER, includerea oricarui CONTINUT in afara SITE-ului, indepartarea insemnelor care reprezinta dreptul de autor al FRAHER asupra CONTINUTULUI precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea CONTINUTULUI, in lipsa acordului exprimat in mod expres de catre FRAHER sau de catre administratorul acestuia.

3.3. Orice CONTINUT la care UTILIZATORUL sau CLIENTUL are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta prevederilor prezentului DOCUMENT, in cazul in care CONTINUTUL nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre FRAHER si CLIENT care poate deroga in tot sau in parte de la prevederile prezentului DOCUMENT si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea FRAHER cu referire la acel CONTINUT.

3.4. CLIENTUL poate copia, transfera si/sau utiliza CONTINUT numai in scopuri personale sau non-comerciale, precum si in relatie directa cu FRAHER, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile DOCUMENTULUI si cu legislatia in materie si numai cu acordul scris prealabil al FRAHER. FRAHER nu este responsabila pentru modalitatea in care CLIENTII sau alte terte parti (societati comerciale, parteneri sau companii media) utilizeaza CONTINUTUL fara instiintarea si acordul prealabil al FRAHER.

3.5. In cazul in care FRAHER confera UTILIZATORULUI, CLIENTULUI sau altui tert interesat, dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit CONTINUT, la care acestia au sau pot obtine acces, dreptul de utilizare vizeaza numai respectivul CONTINUT sau parti ale acestuia, atata timp cat CONTINUTUL sau partile acestuia exista si numai in cadrul perioadei definite in acord si in limitele acordului. Existenta unui acord de utilizare incheiat in mod expres de catre FRAHER cu un tert, un UTILIZATOR sau CLIENT, nu reprezinta un angajament contractual din partea FRAHER pentru respectivul tert, UTILIZATOR sau CLIENT care obtine acces la CONTINUT sau la anumite sectiuni ale SITE-ului, in sensul in care FRAHER are dreptul de a modifica, actualiza sau completa in orice mod si in orice moment SITE-ul sau oricare dintre sectiunile acestuia, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

3.6. Niciun CONTINUT transmis catre UTILIZATOR, CLIENT sau altui tert interesat, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare a SITE-ului nu constituie o obligatie contractuala din partea FRAHER si/sau al unui angajat al acesteia din urma care a mijlocit transferul de CONTINUT (daca este cazul).

3.7. Este interzisa orice utilizare a CONTINUTULUI SITE-ului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul DOCUMENT sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista. Incalcarea prezentei sectiuni, confera dreptul FRAHER de a intreprinde masurile legale care se impun impotriva utilizarii nepermise a CONTINUTLUI SITE-ului, in vederea repararii potentialelor prejudicii materiale si de imagine aduse Companiei.

3.8. Postarea de catre UTILIZATOR, CLIENT sau alta parte interesata pe SITE sau pe paginile retelelor de socializare ale FRAHER, nu constituie o derogare a companiei de la un drept asupra sau in legatura cu SITE-ul. In afara celor acordate in mod expres in prezentul document, nicio parte nu dobandeste niciun drept, titlu sau interes asupra sau in legatura cu SITE-ul sau cu CONTINUTUL postat pe paginile retelelor de socializare ale FRAHER.

3.9. Toate programele software utilizate in acest SITE, CONTINUTUL si elaborarea acestor softuri precum si softul in totalitate, sunt protejate de legile privind dreptul de autor. Orice alta utilizare, inclusiv reproducerea, modificarea, distribuirea, republicarea, transmiterea, afisarea sau executarea CONTINUTULUI acestui SITE nu este permisa fara obtinerea consimtamantului prealabil scris al FRAHER si/sau a administratorului acestuia.

3.10. Cu exceptia unor prevederi contrare, SITE-ul, inclusiv tot CONTINUTUL acestuia cum ar fi design-ul, textul, grafica, logo-urile, imaginile, clipurile audio, precum si alte aspecte legate de SITE si respectiv de CONTINUT, sunt protejate de normele privind drepturile de autor si de alte legi aflate in vigoare la nivel national sau European din domeniul proprietatii intelectuale si reprezinta proprietatea FRAHER si a administratorului de drept al acestuia.

3.11. CONTINUTUL poate fi modificat oricand de catre FRAHER, imaginile foto, design-ul, textul, grafica, logourile, clipurile audio precum si alte aspecte legate de SITE si respectiv de CONTINUT avand caracter de sugestie de prezentare.

  1. Drepturile de proprietate Intelectuala

4.1. Denumirea, sigla si logoul FRAHER alcatuiesc o marca inregistrata la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM).

4.2. CONTINUTUL SITE-ului, respectiv imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este in totalitate proprietatea FRAHER si a furnizorilor autorizati ai acestuia ale caror informatii pot fi postate pe SITE sau pe paginile companiei din retelele de socializare, in confomitate cu Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul FRAHER a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.

4.3. Astfel cum este precizat si in capitoul 3, FRAHER poate oferi UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o forma descrisa, un anumit CONTINUT al SITE-ului. Acest acord se aplica strict pentru CONTINUTUL definit, pentru o perioada stabilita in acord si numai pentru persoana/persoanele carora li s-a permis utilizarea acestui CONTINUT, fara a putea utiliza sectiuni diferite ale SITE-ului. Utilizarea pe SITE a oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva cu exceptia cazului in care scopul respectivului CONTINUT a fost acela de promovare.

  1. Contact

5.1. FRAHER publica pe SITE, datele sale de identificare si contact actualizate, spre informarea UTILIZATORILOR sau a CLIENTILOR.

5.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al link-urilor existente in acelasi scop pe SITE, UTILIZATORUL sau CLIENTUL isi manifesta consimtamantul pentru a fi contactat de FRAHER prin mijloacele disponibile si pentru care UTILIZATORUL sau CLIENTUL consimte, exclusiv in scopul comercial declarat si in vederea realizarii acestui scop, inclusiv prin accesarea mijloacelor electronice, respectiv e-mail sau telefon mobil (e-mail, SMS).

5.3. Accesarea SITE-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate FRAHER se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau prin orice alt mod de comunicare disponibil UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI. Astfel, FRAHER va contacta CLIENTUL, pentru primirea informatiilor si sau a notificarilor in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, SMS sau prin anunturi pe SITE, pentru executarea contractului la care CLIENTUL este parte sau pentru a raspunde unei solicitari legate de un Contract aflat in desfasurare sau incheiat, ori pentru a oferi informatii despre o comanda plasata pe website sau in curs de a fi plasata, sau despre intentia de retur notificata de CLIENT sau despre un retur deja realizat.

5.4. Pentru alte scopuri in care FRAHER utilizeaza in mod electronic datele de contact ale CLIENTULUI, cum ar fi in scopuri de marketing direct si promotionale, FRAHER va solicita consimtamantul CLIENTULUI. Pentru mai multe informatii puteti accesa Politica de confidentialiate.

5.5. FRAHER isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/SERVICIILE prezente pe SITE sau cu un contract incheiat cu un CLIENT, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc). Constituie o exceptie de la anteriorul paragraf solicitarile in legatura cu activitatile de prelucrare a datelor personale de catre companie, astfel cum este prevazut in cadrul Politicii de confidentialitate existenta pe SITE.

  1. Newslettere si alerte

6.1. Solicitam CLIENTULUI exprimarea consimtamantului prealabil cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea FRAHER, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau prin apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre CLIENT poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 6.3.

6.2. Datele preluate de la CLIENT, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot fi folosite de catre FRAHER in limitele Politicii de confidentialitate si a acordului prealabil exprimat de catre acesta.

6.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre dumneavoastra se poate exprima in orice moment prin:

6.3.1. Folosirea legaturii special destinate din cadrul CONTINUTULUI oricaror newslettere si/sau alerte primite sau apeland numarul de telefon disponibil pe SITE;

6.3.2. Folosirea optiunilor disponibile in CONTUL de CLIENT, pentru modificarea acceptului sau primirii de newslettere si/sau alerte;

6.3.3. Contactarea FRAHER, utilizand instrumentele disponibile pe SITE la sectiunea “Contact”, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta.

6.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul acordat in general pentru prevederile prezentului DOCUMENT sau a celorlalte Politici aplicabile si nu reprezinta o stergere automata a instoricului comunicarilor transmise catre FRAHER sau primite de la companie.

6.5. FRAHER isi rezerva dreptul de a selectiona CLIENTUL care si-a exprimat anterior acordul de a primi newsletter si/sau alerte in vederea trimiterii acestor comunicari comerciale, cat si dreptul de a elimina justificat din baza sa de date orice CLIENT. In acest caz, CLIENTUL se poate adresa FRAHER pentru a primi justificarile necesare in legatura cu orice decizie si/sau actiune intreprinsa in sensul prezentului articol sau va primi o informare cu privire la masurile intreprinse de FRAHER si motivatia acestora.

6.6. FRAHER poate sa includa in newslettere si/sau alertele transmise CLIENTULUI, material publicitar sub forma de CONTINUT care sa faca referire la vreun tert care se afla intr-o relatie de parteneriat cu FRAHER la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.

  1. Politica de confidentialitate

Prin utilizarea SITE-ului, consideram ca ati citit cu atentie Politica de Confidentialitate a FRAHER in care va informam cu privire la conditiile de prleucrare a datelor dumneavoastra personale. Inainte de a ne oferi date cu caracter personal prin intermediul SITE-ului www.fraher.ro, vi se va solicita in mod expres sa acceptati aceasta politica.

Politica de Confidentialitate a FRAHER este disponibil aici.

  1. Politica de vanzare online

8.1. Accesul la SERVICIU

8.1.1. Pentru a i se permite accesul la SERVICIU, UTILIZATORUL va trebui sa accepte prevederile prezentului DOCUMENT.

8.1.2. FRAHER isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI la SITE, la SERVICIILE aferente si/sau daca este cazul, la unele dintre modalitatile de plata acceptate, precum si de a sterge sau restrictiona CONTUL acestuia in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii acestuia pe SITE, accesul si existenta CONTULUI CLIENTULUI ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel FRAHER sau CLIENTII acesteia (spre exemplu cazul in care un CLIENT refuza preluarea COMENZII livrate sau nu preia in mod nejustificat COMANDA la livrare, atrage dupa sine restictionarea CLIENTULUI de a comanda produse direct de pe SITE prin orice mijloc pus la dispozitie de catre FRAHER la un moment dat). In orice caz, orice actiune de restrictionare sau excludere a unui CLIENT se va efectua cu respectarea prevederilor art. 6.5.

8.1.3. In situatia in care FRAHER constata neregularitati si/sau incalcari de orice fel ale prevederilor din prezentul capitol, care conduc la prejudicierea sau perturbarea in orice fel a activitatii Companiei, FRAHER isi rezerva dreptul la libera sa alegere, de a anula, limita, restrictiona, suspenda sau exclude accesul CLIENTULUI la CONTINUT sau SERVICIU, cu respectarea prevederilor art. 6.5 cu privire la notificarea CLIENTULUI.

8.2. Modalitati de plata

Pentru achizitionarea produselor existente pe SITE-ul FRAHER, punem la dispozitia CLIENTILOR nostri urmatoarele Modalitati de plata: Plata ramburs (cash) catre persoana care livreaza produsele comandate. Cu această optiune, produsele sunt livrate la adresa de destinatie solicitata, insotite de un document fiscal, cum ar fi o factura fiscala sau o chitanta.

Momentan o alta modalitate de plata nu este acceptata.

8.3. Produse si SERVICII

8.3.1. FRAHER poate publica pe SITE informatii despre produse, SERVICII si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care FRAHER are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada.

8.3.2. CLIENTUL poate efectua COMENZI de produse comercializate pe SITE la un moment dat, accesand  lista de produse integrata in website si urmand procesul de plasare al COMENZII telefonice;

8.3.3. Tarifele afisate pe SITE reprezinta pretul produsului afisat la care se adauga costul livrarii COMENZII.

8.3.4. Preturile vor fi afisate in moneda nationala LEI iar moneda de referinta pentru calculul, plata si facturarea produselor comandate, va fi moneda locala LEU.

8.3.5. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in LEI. In cazul in care plata se efectueaza cu un card bancar (daca optiunea de plata este disponibila), ulterior platii FRAHER va debita contul curent al CLIENTULUI cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate (aplicabil in special clientilor persoane juridice).

8.3.6. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau SERVICIILOR disponibile pe SITE, pe pagina de Facebook a companiei (imagini statice/bannere de campanie/imagini dinamice/prezentari multimedia) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea FRAHER, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

8.3.7. In prezentarea produselor, FRAHER isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii/etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective si care pot sa nu fie livrate impreuna cu produsele comandate.

9.4. Plasarea Comenzii

9.4.1. Prin finalizarea comenzii CLIENTUL consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.

9.4.2. Prin finalizarea comenzii CLIENTUL consimte ca FRAHER il poate contacta, prin orice mijloc disponibil/agreat de catre parti si prevazut in cadrul prezentului DOCUMENT, in orice situatie in care este necesara contactarea CLIENTULUI.

9.4.3. FRAHER poate denunta unilateral comanda efectuata de catre CLIENT, in urma unei notificari prealabile adresate acestuia, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

9.4.3.1. datele furnizate de catre CLIENT sunt incomplete sau incorecte, conducand la imposibilitatea procesarii sau a livrarii comenzii;

9.4.3.2. activitatea CLIENTULUI poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel FRAHER si/sau partenerii acestuia;

9.4.3.3 livrarea esuata a COMENZII plasate din motive independente de vointa FRAHER si/sau a partenerilor sai (livratorii produselor comandate);

9.4.3.4. producerea unor erori de sistem independente de vointa FRAHER.

9.4.4. In cazul in care un CLIENT isi modifica datele personale, informand despre aceasta utilizand formularele disponibile pe SITE sau notificand FRAHER cu privire la noile date de contact, COMANDA aflata in derulare existenta la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre CLIENT inainte de momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact datele existente inainte de modificarea acestora. Datele de contact actualizate vor fi modificate pentru comenzile viitoare.

9.4.5. FRAHER depune toate eforturile necesare in vederea acordarii unor informatii corecte cu privire la pretul, ingredientele care intra in compozitia produselor afisate si gramajul acestora. Totusi, in mediul digital, erorile de sistem pot sa apara in orice moment, fara a fi generate de FRAHER si nu pot fi intotdeauna contolate de companie. Erorile de sistem pot sa afecteze buna functionare a SITE-ului, aducand modificari listei de preturi sau caracteristicilor produselor, care pot sa fie afisate eronat. In cazul inregistrarii unei COMENZI avand un pret derizoriu fata de pretul real al produsului respectiv, FRAHER are dreptul de a nu onora COMANDA respectiva (daca livrarea nu a fost realizata), pe care o va anula, cu informarea ulterioara a CLIENTULUI. Astfel, FRAHER nu poate fi trasa la raspundere pentru erorile de sistem care nu sunt generate de actiunile sale, solicitand astfel CLIENTILOR sai abordarea unei conduite de buna credinta, intelegere si cooperare cu si fata de FRAHER in aceste cazuri.

  1. Returnarea produselor si anularea comenzii

10.1. Ca regula, fiind vorba despre produse alimentare perisabile, returul acestora nu este posibil dupa plasarea unei COMENZI. FRAHER nu va accepta returul produselor, cu exceptiile expres prevazute in prezentul capitol sau indicate in cadrul Politicii de retur.

10.2. In cazurile exceptionale in care vreunul dintre produsele FRAHER nu se ridica la standardele comunicate sau prevazute de lege, va rugam sa contactati FRAHER utilizand adresa de e-mail office@fraher.ro sau apelati numarul/numerele de telefon disponibile pe SITE. 

  1. Contract si finalizare

FRAHER va include in coletul livrat catre CLIENT factura fiscala aferenta PRODUSULUI/PRODUSELOR comandat(e) sau poate expedia factura online in format pdf. la solicitarea expresa a CLIENTULUI. Suplimentar, FRAHER poate include in COMANDA materiale publicitare pentru a-si promova propriile produse sau campanii (sau ale unor terti parteneri) precum si cadouri destinate fidelizarii CLIENTILOR.

12.6. Transport

12.6.1. Livrarea catre CLIENT a COMENZIRLOR plasate este efectuata de regula prin intermediul curierilor proprii sau a livratorilor parteneri ai FRAHER.

12.6.2. Curierul FRAHER sau livratorul partener al companiei noastre va incerca livrarea COMENZII o singura data, iar in cazul in care comanda nu este preluata, compania are posibilitatea de a aplica masuri limitative sau restrictive respecticului CLIENT in lipsa unor motive intemeiate care sa justifice comportamentul clientului. Pentru clarificare, avand in vedere ca produsele comercializate de FRAHER sunt produse alimentare perisabile, livrarea acestora trebuie realizata in termeneii prezentului DOCUMENT pentru a asigura standardele de calitate si promovate si astfel, livrarea unei noi COMENZI presupune pierderi pentru FRAHER. 

12.6.3. Termenul de livrare va fi comunicat la momentul plasarii COMENZII si de regula este intre 2 ore si 24 de ore de la data plasarii comenzii in functie de tipul de produs comandat.

12.6.4. FRAHER livreaza COMANDA la adresa specificata de CLIENT. In cazul in care doriti sa specificati anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi modul de acces la adresa de livrare, sa oferiti puncte de reper sau sa ne indicati ora de livrare dorita, va rugam sa ne transmiteti aceste informatii inainte de finalizarea COMENZII.

12.6.5. Toate produsele comercializate pe www.fraher.ro sunt livrate in Tulcea, Constanta, Braila, Ialomita si Calarasi. Lista zonelor de livrare poate fi actualizata oricand de catre FRAHER.

12.6.6. Costurile de livrare sunt suportate de catre CLIENT indiferent de valoarea totala a COMENZII, cu exceptia cazurilor in care costurile livrarii sunt suportate de catre FRAHER in cadrul unei promotii sau a unei campanii de fidelizare sau promovare. Promotiile sunt in mod expres comunicate CLIENTILOR iar in lipsa acestora se aplica costurile de livrare afisate in cadrul sectiunii susmentionate sau in procesul de plasare al COMENZII.

  1. Campaniile promotionale

13.1. Daca este cazul, promotiile desfasurate pe SITE-ul www.fraher.ro nu se cumuleaza intre ele, se aplica reducerea cea mai mare. Astfel, ca regula generala, aceasta este valabila pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri procentuale oferite direct de pe SITE etc.), cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in promotie. De asemenea, in cazul existentei unui voucher procentual, detinatorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulata conferita de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existenta in cadrul unei promotii. Anumite campanii promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare. Acest lucru este specificat in regulamentul campaniei respective.

13.2. FRAHER stabileste unilateral sau in colaborare cu anumiti furnizori ai sai regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza, acestea fiind publicate exclusiv pe SITE. Promotiile sunt aplicate Comenzilor care respecta integral regulile afisate pe SITE, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil. 

13.3. Intreruperea campaniei promotionale

In cazul unei campanii promotionale organizate de FRAHER, acesta in calitate de organizator, isi rezerva dreptul de a intrerupe campania promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a participantilor prin afisare pe SITE. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare dintre conditiile stabilite in regulamentul campaniei respective, in perioada desfasurarii acesteia, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta participantii despre aceste modificari.

  1. Frauda

14.1. FRAHER nu solicita UTILIZATORULUI sau CLEINTULUI prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS, etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.

14.2. FRAHER declina orice responsabilitate, in situatia in care UTILIZATORUL sau CLIENTUL este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care pretinde ca este reprezentant al FRAHER sau ca reprezinta interesele acesteia din urma. UTILIZATORUL sau CLIENTUL isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea catre orice tert, a datelor sale personale si/sau a oricaror informatii confidentiale.

14.3. UTILIZATORUL sau CLIENTUL va informa FRAHER asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.

14.4. FRAHER nu promoveaza SPAM-ul. Orice CLIENT care a furnizat explicit adresa sa de email pe SITE poate opta pentru dezactivarea Contului de CLIENT aferent acestei adrese de e-mail, cu indeplinirea conditiilor mentionate la art. 6.3. din prezentul Document.

14.5. Comunicarile realizate de catre FRAHER prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii CONTINUTULUI.

14.6. Urmatoarele scopuri, odata atinse, vor fi considerate tentativa de fraudare a SITEULUI/CONTINUTULUI si/sau al FRAHER, aceasta din urma rezervandu-si dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):

14.6.1. Accesarea datelor de orice tip ale altui CLIENT prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda;

14.6.2. Alterarea sau modificarea CONTINUTULUI SITEULUI sau oricarei corespondente expediate prin orice modalitate de catre FRAHER catre CLIENT;

14.6.3. Afectarea performantelor serverului/serverelor pe care ruleaza SITEUL;

14.6.4. Accesarea sau divulgarea oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, CONTINUTULUI expediat prin orice mijloc de catre FRAHER catre CLIENT atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al CONTINUTULUI.

  1. Limitare de responsabilitate

15.1. FRAHER nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui CLIENT care utilizeaza SITEUL sau CONTINUTUL, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii si a Politicilor publicate in cadrul website-ului, cu exceptia situatiilor in are FRAHER incalca legislatia in vigoare.

15.2. In cazul in care un CLIENT considera ca un CONTINUT expediat prin orice mijloc de catre FRAHER nu respecta drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii FRAHER, conform detaliilor de contact, astfel incat aceasta din urma sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.

15.3. FRAHER nu raspunde de CONTINUTUL, calitatea sau natura altor SITE-uri la care se ajunge prin legaturi din CONTINUT, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele SITE-uri, raspunderea o poarta integral proprietarii acestora.

15.4. FRAHER este exonerat de orice vina in cazul utilizarii SITEULUI si/sau al CONTINUTULUI transmis catre UTILIZATOR sau CLIENT, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul SITEULUI, e-mail-ului sau al unui angajat al FRAHER, atunci cand aceasta utilizare a CONTINUTULUI poate sau produce pagube de orice natura UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de CONTINUT.

15.5. FRAHER nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:

15.5.1. SERVICIUL va fi potrivit cerintelor CLIENTULUI;

15.5.2. SERVICIUL va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;

15.5.3. Daca este cazul, PRODUSELE/SERVICIILE obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul SITE-ului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor CLIENTULUI,

15.5.4. WEBSITEUL sau orice SERVICIU aferent oferit in mediul online, va fi lipsit de erori generate de sistemele informatice utilizate de FRAHER sau de erori de functionare ale retelei de internet ori alte erori de functionare izvorate din relatia contractuala pe care compania o are cu diversi parteneri (funizor de energie electrica, furnizor al retelei de internet, etc.). 

15.6. Materialele de promovare (incluzand dar nelimitandu-se la banner-ele de produs), utilizate pentru prezentarea produselor, a campaniilor sau a promotiilor organizate de FRAHER pe SITE si/sau pe pagina de Facebook a companiei, au caracter exclusiv de promovare a brandurilor, fara ca utilizarea bannere-lor a fi interpretata ca fiind o obligatie asumata de FRAHER de a comercializa produsele afisate, sau alte produse sau elemente de design ce apar sau pot sa apara in cadrul acestora. Astfel, numai produsele prezentate pe SITE, avand indicat pretul de vanzare si descrierea acestora servesc scopurilor comerciale ale companiei fiind astfel disponibile pentru vanzare.

  1. Forta majora si cazul fortuit

16.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una dintre partile unui contract incheiat, care se afla in desfasurare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii revin in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

16.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

16.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerata de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.

16.4. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 5 zile de la data producerii evenimentului.

  1. Litigii

17.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc SITEULUI si/sau al oricarui CONTINUT trimis de catre FRAHER UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cu prevederile Termeni si Conditii.

17.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre UTILIZATOR, sau CLIENT si FRAHER se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.

17.3. In cazul in care disputa nu a putut fi solutionata amiabil, partile au posibilitatea de a contracta serviciile unui mediator autorizat agreat de ambele parti aflate in disputa, iar in cazul in care medierea nu rezolva/solutioneaza disputa, litigiul va fi deferit instantelor competente de la sediul FRAHER, in conformitate cu legile romane in vigoare. Totusi, instanta de judecata competenta poate fi accesata direct de catre parti pentru rezolvarea diferendului existent.

17.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

17.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

  1. Dispozitii finale

18.1. FRAHER isi rezerva dreptul de a efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale SITEULUI/structurii acestuia/SERVICIULUI precum si orice CONTINUT fara notificare prealabila a CLIENTULUI.

18.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, FRAHER nu va tinuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe SITE din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt realizate de catre administratorul SITEULUI.

18.3. FRAHER isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare sectiune a SITE-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

  1. Feedback

19.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu FRAHER, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0729 700 064 (apel cu tarif normal în rețeaua Vodafone) sau 0240 537 199 (apel cu tarif normal in reteaua Telekom), in cadrul programului Luni – Duminica intre orele 09:00 – 17:00, sau prin email la adresa adresa office@fraher.ro.

19.2. Orice observatii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la SITEUL sau activitatea companiei FRAHER, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor deveni si ramane proprietatea SC FRAHER RETAIL S.R.L., de la data transmiterii acestora catre FRAHER, pe orice cale de comunicare.

Ultima versiune: septembrie 2021