Politica de retur

  1. Returul produselor comandate la distanta

 

1.1. Din ratiuni de igiena produsele alimentare nu se returneaza. Prezenta politica de retur este aplicabila exclusiv produselor nealimentare.

1.2. In conformitate cu OUG 34/2014, in cazul in care nu sunteti multumit/a de produsul primit, aveti posibilitatea de a-l returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv. Singurul cost pe care va trebui sa-l suportati este taxa de transport pentru returnarea produsului/produselor, cu exceptia cazului in care transportul returului este suportat de catre FRAHER in cadrul unei campanii promotionale.

1.3. Dacă ați decis să returnați integral o comandă, este necesar să ne comunicați intenția de returnare în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data livrării produsului comandat/produselor comandate prin prin completarea formularului de retragere disponibil pe website sau prin orice alta metoda transmisa în scris, din care sa rezulte intenția dumneavoastră neechivocă de a vă retrage din contractul la distanta încheiat cu FRAHER.

1.4. In cazul returnarii produsului in alt ambalaj decat cel in care produsul a fost livrat, returul nu va fi acceptat si nici daca produsul returnat prezinta urme de uzura, este deteriorat, nu are toate etichetele atasate si/sau, nu este complet – inclusiv cu accesorii, certificat de garantie, manual de instructiuni, etc., daca este cazul.

1.6. Pentru restituirea de catre FRAHER a contravalorii produsului returnat, este necesara transmiterea de catre dumneavoastra a unui cod IBAN corect in care va vom restitui suma aferenta produsului returnat din care vom retrage, daca este cazul, taxa de transport pentru returnarea coletului. FRAHER nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de comparator sau client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane aplicate de catre banca emitenta a cardului clientului. FRAHER nu poate efectua plata intr-o anumita valuta sau intr-un cont din strainatate.

1.7. Exceptie de la art. 1.6 costituie situatia in care produsul este retrunat ca urmare a neconformitatii produsului achizitionat sau a expirarii produsului, respectiv a unei deficiente calitative a produsului livrat care nu a fost si nu putea fi cunoscuta de client prin mijloacele obisnuite de verificare, caz in care FRAHER va restitui suma achitata de dumneavoastra pentru respectivul produs, rambursand inclusiv taxa de transport achitata pentru livrarea produsului neconform si daca este cazul, taxa de transport achitata pentru realizarea returului.

1.8. Va vom restitui contravaloarea produsului returnat si dupa caz, a costului de livrare si/sau retur in cazurile prevazute in cadrul art. 1.7, in maximum 14 zile calendaristice din momentul in care returul dvs. ajunge in depozitul nostru. Restituirea se va efectua prin transfer bancar.

1.9. In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat din care vom retrage taxa de transport pentru returnarea coletului, in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata, cu exceptia cazurilor de neconformitate ale produslui returnat astfel cum este prevazut in art. 1.6.

1.10. Returul poate fi refuzat de catre FRAHER in urmatoarele situatii:

1.10.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit;

1.10.2. In cazul in care cererea de returnare depaseste termenul de 14 zile calendaristice prevazut la art 1.2 dupa ce ati anuntat in prealabil intentia de retur, caz in care costul retransmiterii produsului catre client va fi achitat de catre acesta din urma;

1.10.3. In cazul in care se returneaza un produs nealimentar care nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, respectiv avand toate etichetele intacte impreuna cu toate documentele care au insotit produsul/produsele returnat(e) si se dovedeste reaua intentie a clientului cu privire la integriatea produsului returnat.

1.11. Nu vor fi acceptate la retur urmatoarele produse, in functie de existenta acestora pe website la un moment dat (enumerarea nu este limitativa):

 Alimentele achizitionate la distanta sau din magazinele FRAHER;

 Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (de ex: produse cosmetice);

 Produse de ingrijire personala: cosmetice, parfumuri, produse pentru igiena intima si igiena dentara;

 Lenjerie intima: de orice fel;

 Produse din categoria jucarii (de ex: lego, fluiere, trompete), copii & bebe (de ex: scutece absorbante de unica folosinta), petshop (de ex: cosuri, jucarii, accesorii);

 Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

 Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

1.12. Daca se constata ca nu sunt indeplinite conditiile mentionate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis catre client acesta urmand sa suporte si costurile de retrimitere.

1.13. In cazul in care doriti sa transmiteti un retur va rugam sa descarcati formularul de retur pe care il completati, AICI. Va rugam sa impachetati produsele pe care doriti sa le returnati, notati pe colet ID-ul comenzii si trransmiteti-le catre FRAHER – Departament RETURURI, la adresa …………………………………………………

Pentru trimiterea coletului pva rugam sa contactati firma de curierat partenera …………………………. la numarul  de telefon ……………………

In orice caz, pe parcursul etapelor de procesare a returului pana la data la care ajunge inapoi in depozitul nostru si ulterior in cadrul operatiunilor interne de verificare a integritatii produsului/produselor returnate, va vom informa prin e-mail sau SMS cu privire la statusul returului.

Ultima versiune: septembrie 2021