Intrebari frecvente
Intrebari frecvente
1.Produsele sunt livrate numai pe teritoriul Romaniei?
Da. Produsele comandate la distanta (apel telefonic) ca urmare a consultarii listei de produse disponibile pe website-ul www.fraher.ro vor fi livrate pe teritoriul Romaniei, in orasele in care FRAHER are magazine, si in orice alt oras care va fi ulterior comunicat pe website.
2.In ce conditii se pot redirectiona coletele?
FRAHER nu isi asuma costul redirectionarii unui colet pentru o adresa completata gresit la plasarea comenzii. Redirectionarea, implica un cost suplimentar de transport care se achita curierului in momentul livrarii. Pentru redirectionare este necesar sa contactati FRAHER.
3.Cum returnez?
Produsele alimentare nu sunt acceptate pentru retur.
Pentru realizarea returului un produse nealimentare comandate la distanta cu livrare prin curier ai la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Nu uita sa atasezi coletului formularul de retur (daca nu l-ai completat din contul de client) si produsele pe care doresti sa le returnezi. Banii iti vor fi rambursati in termen de maxim 14 zile calendaristice de la momentul confirmarii receptiei si verificarii integritatii coletului returnat.
Pentru a intelege termenii si conditiile aplicabile returului, va rugam sa accesati Politica de retur disponibila .
4.Este posibila ridicarea din magazine a produselor comandate la distanta?
Nu. Produsele comandate la distanta sunt disponibile numai online si vor fi livrate prin partenerii curieri.
5.Activitatea FRAHER este conforma cu Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR)?
Da. FRAHER garanteaza activitatile de prelucrare a datelor cu caracter personal care sunt realizate in conformitate, cu Regulamentul (CE) 2016/679 privind protectia generala a datelor personale (‘GDPR’), cu alte acte si regulamente aplicabile ale Uniunii Europene si cu actele normative aplicabile in domeniul protectiei si prelucrarii datelor personale la nivel national.
6.Cum ne conformam cu Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR)?
Am inclus in activitatea noastra principiile de prelucrare a datelor personale care va apartin si pe care le primim de la dumneavoastra, cu respectarea . Am incheiat acorduri de prelucrare a datelor personale cu funizorii cu care colaboram si catre care transmitem datele dumneavoastra pentru a realiza activitatile care se afla in relatie directa cu clientul nostru (ex: companii de curierat) si implementam o serie de masuri tehnice si organizatorice materializate prin proceduri si procese de lucru, pentru a garanta siguranta activitatilor de prelucrare a datelor dumneavoastra personale. Nu in ultimul rand, am desemnat la nivelul companiei un Responsabil privind protectia datelor.
7.Cum pot transmite o solicitare sau adresa o intrebare despre cum prelucreaza FRAHER datele mele personale?
Puteti sa contactati Responsabilul privind protectia datelor desemnat la nivelul companiei sau ne puteti contacta folosind mijloacele de comunicare existente in cadrul .
8.In cat timp voi primi un raspuns la solicitarea privind datele cu caracter personal?
Responsabilul cu protectia datelor va face tot posibilul pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra in termenul de maxim o luna (30 de zile) prevazut de GDPR de la data primirii solicitarii. In functie de complexitatea solicitarii, putem extinde termenul de raspuns cu inca o luna de zile de la implinirea primului termen de raspuns, conform Regulamentului General privind Protectia Datelor.